De vertelhoed

Tijdens de praatronde is de kleuter met de hoed aan het woord, de andere kinderen luisteren en spelen in op wat hij/zij zegt.



Uiteraard wordt er in het begin van een nieuw schooljaar over de vakantie verteld en er waren enkele grappige uitspraken - ra ra, wie herkent zijn kind ?

  • ik was met nona, peetje en broer aan zee, we bouwden een zandkasteel
  • we speelden op een olifant in Dranouter, we hebben ook buiten gespeeld in de modder 
  • ik ben bij de ploeters geweest en ik ging ook naar het zwembad
  • ik was in een pretpark met veel attracties en ik ben heel veel op de grootste attractie geweest
  • ik heb gedweild, samen met mama
  • op reis naar Griekenland
  • op de kermis
  • met oma in het zwembad met de haaienglijbaan
  • thuis in het zwembad en ook met de bus naar Salou
  • naar walibi
  • met nonkel en tante naar het strand en het zwembad. Daar speelden we Niagara
  • enkel nat maken met de waterspuit, veel in het zwembad in Spanje en er was een lunapark voor de winkel
  • ik kreeg op de rommelmarkt een waterspuit en knielappen. Ik was ook in Dranouter. Ik vond de muziek niet mooi want toen we moesten slapen stond de muziek te luid.





Geen opmerkingen: